ÍNDEX DE RECEPTES

28 de juny del 2010

GELAT ESTRACCIATELLA




Farà dues setmanes que a  Lidl van posar a l venda geladores. Me les havia mirat fa un parell d’anys, però les trobava cares... així que en veure l’oferta de que feien a Lidl , per 20 eurets, vaig pensar que era la meva oportunitat ! i la vaig comprar. La màquina està força bé, és senzilla, porta un vol d’alumini, la tapa on s’incorpora el petit motor i la pala per barrejar el gelat. L’únic que s’ha de tenir en compte és que el vol d’alumini l’hem de posar 24 hores al congelador, això a les màquines cares suposo que no cal... aquí la diferència de preu..., però bé, ara que es temps de gelats, jo li he buscat el foradet per tenir-lo sempre a punt!
El temps que necessitem per a tenir un bon gelat és de 30 a 40 minuts, per tant, si no el volem guardar al congelador, preparem la barreja del gelat, la reservem a la nevera i mentre dinem posem la màquina a treballar! . Així ho vaig fer ahir, i ens va anar molt bé!  tenir unes postres ben fresquetes!, què feia molta calor i va venir de gust.

GELAT  STRACCIATELLA

Ingredients

450 ml de nata per a muntar
50 g de xocolata negra 72%
90 g de sucre
Vainilla ( rasquem la part interior d’una beina de vainilla)

Muntem la nata amb el sucre i la part interior de la beina de vainilla. Reservem a la nevera. L’hem de tenir ben fresca!

Preparem la geladora, traiem el recipient de la geladora del congelador, el posem a la màquina, tapem i posem en marxa. La barreja del gelat l’anem incorporant a la geladora, ha d’estar en funcionament, i deixem fina que tinguem la textura que ens agradi, més o menys cremosa.
Si no l’hem de  consumir, el reservem al congelador. El traurem una mica abans de menjar-lo



10 comentaris:

xisca ha dit...

Teresa , ara si que l'has encertada . A noltros ens encanta el gelat de straciattella. No vaig a ser temps a la gelatera de Lidl , així que una altra vegada serà . Ho provarem sense gelatera , ja et diré com ens ha quedat . A tu es veu molt bé.

Una abraçada

MaryLou ha dit...

Ala, qué bo!!!! jo la vaig enviar divendres, crec que en deu dies ens la faràn arrivar!
Petonets

mercè ha dit...

Al Lidl sempre cal tenir l'orella parada...Nosaltres vam comprar la panificadora ja fa uns anys per 50 Euros!. El gelat t'ha quedat que ni la Menorquina,Frigo o Kalise...ja val la pena fer les coses a casa...si és que "com a casa res"...un dels noms més encertats per a un blog!!!A reveure!

Gemma ha dit...

No m'he deicidit mai a comprar una geladora... però segur que tard o d'hora cauré a la temptació :)
Jo també tindria el forat al congelador a punt, je je je...
Aquesta opció de stracciatella m'encanta, a l'estiu crec que sobreviuria a base de gelats...

dolorss ha dit...

Jo també la vaig comprar!!!
Però encara no he tingut ocasió d'estrenar-la.
Magnífic el teu pas a pas i l'idea de dinar mentre és fan les postres!!!

Petons

starbase ha dit...

Jo fa uns anys que tinc una geladora molt similar, i és un gran invent.En una estona tens preparat el gelat i amb els ingredients que vulguis.

Jo faig un gelat similar però li afegeixo sirop de menta i queda com un gelat d'after eight...jeje. En breu el pujarè al bloc perque m'encanta.

La cuina vermella ha dit...

Ostres, doncs per aquest preu, la teva geladora és magnífica. M'encanta com l'estrenes amb un gelat suculentíssim.
Molts petons!

Margarida ha dit...

T'ha quedat un gelat fantàstic! Ara te n'agafaria una mica perquè estic ben acalorada. Sort dels gelats, perquè l'estiu se'm faria massa llarg. Es nota que no m'agrada?

Fa anys els Reis van portar a les meves filles una màquina de gelat, igualeta a una que venien a El Corte Inglés. Si no recordo malament, valia 3 o 4 vegades la teva. I també he de posar el bol d'acer al congelador durant unes hores. Així que no et pensis que és perquè la vas comprar barata.
Aquestes geladores van molt bé si no has de fer gaire gelat (ideal per a 4 persones), però a casa som 5 i sempre faig curt. Per això l'acabo fent sense la geladora.
Fa més de 20 anys que no compro gelats, i és que com els de "casa, res!"

Teresa ha dit...

Com a vosaltres, el gelat ens agrada molt! sobretot quan fa calor, però és una temptació!!! Si que és veritat encara que posa per 1 litre de capacitat, el màxim és 1/2, perquè sinó quedaria massa ple i no podria girar la pala. Es a dir que per 5 justet!
Gràcies i bona setmana!

Visc a la Cuina ha dit...

Jo també tinc la geladora i t'asseguro que ja fa uns quants estius que va a tota màquina, res a veure amb els gelats comprats! Aquest d'straciatella és la delícia de la meva filla gran, l'Ariadna!

Seguidors