ÍNDEX DE RECEPTES

21 de juny del 2012

GELAT DE IOGUR GREC I MADUIXES

Encara continuen les obres! la cuina ja està enrajolada però encara en queda per uns dies! ja tinc ganes de posar-mi! De moment anem fent el que podem, i la thermomix ajuda força. Aquest gelat d'avui està super bo i amb la caloreta que ja fa ve molt de gust! Queda molt cremós i amb les maduixes que tenim del país, no cal dir que marquen la diferència! Congeleu maduixes, netes i a trossos, a mig hivern un gelat d'aquests és tot un lluxe! La recepta no es d'enlloc i és de tot arreu!! és un mix de les que hi ha per aquest món blocaire!
Qui em coneix ja sap que la xocolata em perd... així que vaig desfer al bany maria una mica de xocolata Nestlé postres negra, que encara en tenia una mica de les que la casa Nestlé em va enviar, i vaig posar-la per les parets de la galeta del cucurutxo i el culet ple ... va quedar de fàbula!!
Com que no podré fer les coques em conformaré amb les que anireu posant i com no amb les que comprarem...! que us surtin molt bones i BONA REVETLLA A TOTHOM!!!
GELAT DE IOGUR I MADUIXES
Ingredients
400 g de iogur grec
100 g de sucre
40 g de mel
300 g de maduixes congelades
Preparació
En el got de la Tmx posem el sucre i programem 20 segons, velocitat progressiva 5-10.
Afegim les maduixes i programem 40 segons, vel. progressiva 5- 10. Si veiem que encara queden trossos repetim uns segons més.
Incorporem la mel i el iogur, programem 2 minuts, vel. 5.
Aboquem en un taper i posem de seguida al congelador.
Millor fer-lo d'un dia per l'altre.
Traure del congelador una estoneta abans de servir.


11 comentaris:

mercè ha dit...

Ondia!, ara no sé si és casualitat però acabo de veure el mateix postre refrescant i preciós!. Bona manera de celebrar l'entrada a l'estiu!.

LA COCINERA DE BETULO ha dit...

Que a gust em menjaría un cucurutxo com aquest i més sabent que hi ha xocolata per dins.
Bona revetlla i si aquest any has de comprar la coca pensa que es una manera de que el gremi de pastissers tiri endavant.
Petons.

María ha dit...

Teresa guapa te ha quedado un helado de lo mas rico y cremoso, ya veo que tu cocina esta casi terminada, me alegro mucho. Mil besicos amiga
cosicasdulces.blogspot.com

trifasic de baileys ha dit...

quin gelat noia!! m'encanta menjar-ne a l'estiu, de fet, només menjaria gelats i aquest és tot un clàssic que amb iogurt grec ja el fa rodó rodó!!!veig que aprofites bé la termomix ehh...jeje petons

Tapa't de tapes ha dit...

Avui és el segon gelat de maduixa i iogurt que veig! Serà qüestió d'afanyar-se... he he. Bona revetlla també per a tu, guapa!! Petons

Helena ha dit...

Amb la calor que comença a fer em penso que un bon gelat com aquest m'aniria de coooonya!
Bona revetla guapa ;)

Cristina ha dit...

Déu- n' hi do el que fa l´instint de supervivència sense estri de cuina!!! Quina llepada a la pantalla!

starbase ha dit...

gelatazo tremendo, molt bona revetlla també per a tú! :)

La cuina de l'Eri ha dit...

Esplèndid Gelat!!!! Bona Revetlla!

Gemma ha dit...

Ànims que ja falta poc!
I mentrestant un gelat d'aquests ajuda a fer més passable l'espera, je je je...
Bona revetlla!

Chez Silvia ha dit...

El trobo mes que bo!!!! m´el emporto!!! Petonets!!

Seguidors