ÍNDEX DE RECEPTES

28 d’abril del 2014

FALSA CREME BRÛLÉE

Quan comença la calor venen de gust postres refrescants i més lleugers. Aquesta falsa Creme brûlée, de la Donna Hay, és molt fàcil , no necessita coure's i té un resultat excel·lent! Com estan repetint programes, a Canal Cocina, la vaig tornar a veure, que ja la tenia a pendents, i no vaig pensar-m'ho dues vegades! la recepta original és amb gerds, però com no en tenia ho vaig fer amb fruites del bosc, que sempre en tinc de congelades, de La Sirena, surten molt bé. Unes postres boníssimes!!
FALSA CREME BRÛLÉE
Ingredients (4-6 persones)
3 iogurts Grecs
250 ml de nata per muntar
2 c/s de sucre llustre
1 c/p d'essència de vainilla
300 g de gerds (o fruites del bosc, o altra fruita)
100 g de sucre
Elavoració
En un cassó posem la fruita i els 100 g de sucre, remenem i deixem coure uns 20 minuts, o fins que tinguem una textura de melmelada, tot i que no es tracta d'una melmelada. Un cop la tenim al punt la repartim en gots o copes, i reservem a la nevera. 
En un bol posem el iogurt, la nata, el sucre llustre i la vainilla, amb batedor manual barregem bé fins a tenir una crema fina. La repartim per sobre la fruita de cada got i reservem a la nevera, no cal tapar-los perquè així es farà una pel·lícula per sobre que ens anirà bé a l'hora d'acabar la presentació.
Per acabar, tirem sucre per sobre  i amb el bufador el cremem, formarà una capa cruixent molt bona i agradable.

c/s : cullera sopera
c/p: cullera postres

11 comentaris:

les receptes que m'agraden ha dit...

Ha de ser molt bona! Fa molt bona cara, si senyor!

http://lesreceptesquemagraden.blogspot.com.es/

VISCalacuina ha dit...

Quina combinació més bona, me l'apunto!

Pilar ha dit...

Me n'alegro molt que t'hagin sortit bé les roses. Una altra cosa que vaig fer uns dies deprés és fer-les amb dues cintes enlloc d'una, és a dir, quan acabo d'enrotllar la primera afegeixo l'altra i queden més grosses i maques i si són amb aquestes que tu dius doncs encara millor.

Una abraçada, ara me.n vaig a donar una volteta pel teu blog.

*Pilar*

trifasic de baileys ha dit...

doncs per ser falsa no passa gens desaparcebuda!! quina pintassa! petons

asj ha dit...

Uy, me gusta la idea y sí, ahora que viene el calor apetecen cosas así.

besazos

Eva ha dit...

M'encanta aquesta creme brulée falsa, segur que està tan o més bona que la original! que no s'hagi de coure sempre és un punt a favor, i el toc dels fruits vermells em pirra!! un petonàs!!

Gemma ha dit...

Una recepta vistosa i boníssima, a part de fàcil i molt refrescant.

esborrar ha dit...

Quina pinta! El coulis de fons i tot, sembla una delicia!
Marta

LA COCINERA DE BETULO ha dit...

Jo també faig unes postres semblants, però sense cremar la superfície, me l'apunto!
Petons.

Miquel ha dit...

Pues debe de queda muy buena y ademas bonita a la vista¡
Peto

el taller de cuina ha dit...

Quina bona idea!!!! queda apuntada.
Petonets

Seguidors